zaslechl sem správu o tom že honda má dělat skoro enduro, motor prej z VFR 800, co na to řikáte? Já osobně si myslym že by to mohlo bejt dobrý, pěknej výkon V4 a šotolinu by to mělo taky zvládnout, jen mám strach aby to nedopadlo jako s novou VFR 1200 která je podle mne hnusná, tady je jeden črt http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-odhalila-podobu-crossoveru-vfr800x--17038.html#
Přidal Barney dne 01-11-2010 21:18
#2
4V do V a plno plastu. No nechám se překvapit! *hmm*
Přidal PetrAT dne 01-11-2010 21:48
#3
Ona jim ta Yamaha TDM prostě nedá klidně spát
Přidal stepan dne 01-11-2010 22:17
#4
Honza napsal:
zaslechl sem správu o tom že honda má dělat skoro enduro, motor prej z VFR 800, co na to řikáte? Já osobně si myslym že by to mohlo bejt dobrý, pěknej výkon V4 a šotolinu by to mělo taky zvládnout, jen mám strach aby to nedopadlo jako s novou VFR 1200 která je podle mne hnusná, tady je jeden črt http://www.motorkari.cz/clanky/moto-novinky/honda/honda-odhalila-podobu-crossoveru-vfr800x--17038.html#
Píšou, že 2.11.2010 bude odhalena na EICMA 2010 podoba stroje, to je zítra...
crosstourer evidentně nahradí Varadéro
Ale k čemu je ten Crossrunner ... ?? *helpless*
Buď jim zůstaly mraky dílů z vfr800 a nebo jak to posledních pár let vypadá v Hondě akorát tak hulej trávu a to tak, že hodně ..
Upravil PetrAT dne 02-11-2010 14:27
Přidal PetrAT dne 02-11-2010 14:31
#9
Ještě Suzuki udělá nového Biga a je to všechno v prrrdeli
Všechny mašiny teď mají zobáky
Nedej bože, že s tím přijde ktm :D
Přidal task dne 02-11-2010 14:38
#10
No na první pohled podle mne nic moc:o
Do terénu to asi nebude*helpless*
Proč všude cpou ty zobáky:@
Upravil task dne 02-11-2010 14:39
Přidal task dne 02-11-2010 14:42
#11
Žádný nástupce Dominátora ani aspoň Afriky*bye*
Přidal PetrAT dne 02-11-2010 14:46
#12
Ta velká bestie evidentně bude konkurovat ST od Yamahy a případně GSA
Ta přední vidle vypadá hodně rozpočtově, jako spousta motorek co teď Honda dělá
Přidal ivan66 dne 02-11-2010 15:30
#13
Hnus, je tak dobrá na Route 66:D
Přidal Honza dne 02-11-2010 16:24
#14
tak sem asi skaženej ale mne se začíná celkem líbit
Přidal Barney dne 02-11-2010 16:51
#15
Crosstourer
''
Crossrunner
''
*hmm*
Přidal Flash dne 02-11-2010 16:51
#16
zlará TDMka.. jak tu někdo psal, asi to hondařům nedá spát, stejně je yamha lepší *lol* :D :D :D
Přidal Honza dne 02-11-2010 18:54
#17
Flash napsal:
zlará TDMka.. jak tu někdo psal, asi to hondařům nedá spát, stejně je yamha lepší *lol* :D :D :D
já teda nevim ale tdm se mi nějak nezdá, párkrát sem na ni jel a nic moc, a asi to je tim že jsem hondař
Přidal czunik dne 02-11-2010 19:28
#18
Flash napsal:
zlará TDMka.. jak tu někdo psal, asi to hondařům nedá spát, stejně je yamha lepší *lol* :D :D :D
aš si budu chtít koupit klávesy nebo bicí..zajdu do hudebnin..ne do motorky:D
Přidal Meli dne 02-11-2010 19:56
#19
Ja, ktery se uz silnicne vyhranil (na off jsem jednou okusil husaberga a uz bych si s nicim velkym teren tak neuzil) musim rict ze predevsim ten CROSSTOURER se mi podle fotky moooooc libi *tup*
Přidal Barney dne 02-11-2010 21:16
#20
Jen ta přední vidle působí tak nějak pofidérně *hmm*
Přidal Flash dne 02-11-2010 21:27
#21
czunik napsal:
Flash napsal:
zlará TDMka.. jak tu někdo psal, asi to hondařům nedá spát, stejně je yamha lepší *lol* :D :D :D
aš si budu chtít koupit klávesy nebo bicí..zajdu do hudebnin..ne do motorky:D
:D
já hondu nemám rád blé *annoy*
ne tohle je zbytečné.. je to tu samej hondař, bavorák či rakušák od ktm (tu nehaním tu jsem měl taky, super motorka) :)
hondy prostě měli, mají a budou mít lepší marketing a tudíž povědomí v ČR. Jen kolik bylo hanby na XTZ oproti XRV, já osobně bych řekl že to je naopak.
Ale prostě všeobecné povědomí je jaké je.
škoda jen že mu nerozumím ani slovo, ale krásné to jsou stroje, tož pravda
Přidal oldsandal dne 03-11-2010 16:54
#23
Barney napsal: Crosstourer
''
Crossrunner
''
*hmm*
Já jsem hondista ale tyto obludky to je opravdu síla :o.
Mi se nelíbí :( nelíbí :( a nelíbí :(!
Přidal Speed dne 05-11-2010 13:58
#24
Ahoj vsichni me se to libi http://www.motork...17175.html nevypada vubec spatne s tim vysim plexi a dokazu si to predstavit s pneu s vetsim vzorkem a hura na lehci off,, kdyz muzu ja s varanem tak s timhle to pujde taky, jeste ale nevim jak to vypada s hmotnosti, nevite??
Přidal Honza dne 07-11-2010 20:20
#25
těško říct
Přidal PetrAT dne 07-11-2010 21:34
#26
crosstourer se jim bude prodávat dobře pokud udrží zajímavou cenu proti GS
Přidal Speed dne 07-11-2010 22:21
#27
PetrAT napsal:
crosstourer se jim bude prodávat dobře pokud udrží zajímavou cenu proti GS
to rozhodne, kdyz cena padne pod 300tis tak by to mohlo byt zajimave, treba takovych 289tis by se mi libilo, ale myslim ze ne-e... nechame se prekvapit
Tak za mě, *tup*
Mám pocit že Honda dělá momentálně z Japonců nejhezčí motorky. Myslím vzhled...VFR, Ten jejich skůtr, i CBR je proti Suze a zbytku ještě pořád motorka.
Není to evropa, ale z ostatních je mi to nejblíže.
Teda že bych z toho zrovna padal na zadek.....*hmm* Taková divnomotorka.:|
Přidal nuclearB dne 06-04-2011 20:44
#35
Je to nejspíš nějaká nová kategorie ....... možná něco k Yamaze TDM nebo Multisrandě. Mě osobně to ale nic moc neříká. Možná kdyby byla nějaká verze s enduráckýma kolama, tak by to mohlo být použitelné i v terénu.
Přidal Waltr dne 06-04-2011 20:46
#36
No zrovna jako majitel motorky podle pravítka ti evidentně oblé tvary nevoní :D
Ale to je fajn, sto lidí sto...*tup*
Přidal refi dne 06-04-2011 21:11
#37
pavelgs napsal:
Teda že bych z toho zrovna padal na zadek.....*hmm* Taková divnomotorka.:|
jooo, divnomotorka :D ale spíše se mi líbí než nelíbí, ale možná nelíbí než líbí, já ani nevím, je to prostě fakt divnomotorka :D
Přidal task dne 06-04-2011 21:17
#38
No bylo by potřeba aby v Hondě konečně postavily jednoválec.
Třeba taková reinkarnace Dominátora *pray*
Přidal Flash dne 06-04-2011 22:54
#39
task napsal:
No bylo by potřeba aby v Hondě konečně postavily jednoválec.
Třeba taková reinkarnace Dominátora *pray*
to by se našlo takovejch věcí co by mohli výrobci začít vyrábět a "reinkarnovat"... bylo by to fajn, ale jak se říká u filmů...
dvojka už není taková jako jednička...
má to něco do sebe. kolik novejch věcí se starými názvy bylo vyrobeno a stálo to z.a.p.r.d... napadá mě toho spousta. nebo člověk už prostě od toho čekal víc, než to mohlo nabýdnout... když jednička byl a je kult ;)
pak jsou z toho akorát lidé rozladění.
takže za mě asi ani neinkarnovat, ale dělat nové stroje do nové doby, které jsou k něčemu použitelné.
viz když se kouknu na dnešni choppero-cruisery.. vemte si staré virago a dnešní moto stejné katehorie... prostě kentus pánové co teď vydávaj.--
a takhle bych mohl pokračovat donekonečna
Přidal Waltr dne 07-04-2011 07:04
#40
Terminátor II byl oukej. Krteček taky.
Mě to připadá fajn, drátěné kola, letmák *pray*, stylový kufr, blastry rukou s nápadem...na boj s DL,GS 12, Multistradou, a spol to stačit bude.
Nemyslím že je to určené do terénu, tedy těžkého.
U Toho Crosrunnera se mi tvary tak nelíbí. To je fakt městské vozítko, vyšší skůtr.
Přidal Waltr dne 07-04-2011 07:08
#41
Kruci je fajn, že se začlo i v tomhle segmentu něco pořádného dít.
Triumph, Ducati,Yamaha,BMW,Suzuki,Moto guzzi, Honda, Huingpuing, Pudinkpik, jen nám někde zaspala ta výrobna lodí Kawasaki. :D
Přidal raci dne 07-04-2011 09:03
#42
podle meho neni tak spatna ale jak uz bylo receno na TDM to nema*annoy* . Honda si mysli ze kdyz na to da ten zobak jak ma BMW tak to bude tezky konkurent cenduram:D podle meho je to paradni motorka do mesta max na cestovaní...jak nekdo psal ze yamaha je jen pro hudebniny....ja sem vzdycky mel yamahu jak firmu co dela motorky az casem sem zjistil ze dela i naky hudebniny:D takze pro me je yamaha firma co dela vynikajici motorky a druhoradne i hudebniny;)
Přidal PetrAT dne 07-04-2011 09:56
#43
Crossruner - výška sedla 816 mm
RR 1000 fireblade - výška sedla 820
Přidal Waltr dne 07-04-2011 20:55
#44
Jinými slovy, má sedlo o 4 cm níže než RR. :D
Pokud člověk neváží 120kg, to bude, vzhledem k tomu že na RR se nezmáčkne dobrých 6! Hrůza. :@:D
Přidal stepan dne 07-04-2011 22:00
#45
Waltr napsal:
Jinými slovy, má sedlo o 4 cm níže než RR. :D
Tak ta 1200 crosstourer se mi libi daleko vic, jen by do toho mohli davat nejaky V-Twin 800, aby to bylo lehci, jinak ten vzhled je hodne naklonenej baworaku, ale to preci neni na skodu, pockame si na ni :W
Přidal PetrAT dne 25-05-2011 21:38
#49
CrossRuner je teď k otestování u dealerů
Dnes a zítra ve Frýdku. jistina 30tkč
Motorka v reálu docela malá, ostatně jako všechny nové hondy
TDM usnula na vavřínach, tak si chce honda ukrojit svůj krajíc
CrossTourer vypadá podstatně zajímavěji
Ještě kdyby tu nádrž dostali níž
Upravil PetrAT dne 25-05-2011 21:39
Přidal Waltr dne 26-05-2011 07:17
#50
A kdy se má ten torurer objevit někde hmatatelně?
Přidal Speed dne 26-05-2011 13:58
#51
Waltr napsal:
A kdy se má ten torurer objevit někde hmatatelně?
to jeste chvilku bude.... mozna pristi rok? nevim....
video vloni představeného konceptu:
[youtube]b3HTiiw8UiQ&feature=player_embedded[/youtube]
Přidal Roman2bk dne 25-10-2011 23:40
#54
jestli nebude lepší ze závěry počkat až to člověk uvidí v reálu. Když byly zveřejněné fotky VFR1200, tak taky většina lidí napsala že je to hnus, ale ve skutečnosti to pak vypadá úplně jinak.
Možná si jen Honda dovoluje to co jiní ne....
Kdo ví, možná jsou v Hondě nejlepší vizionáři a vědí dopředu co se bude líbit...
Všechno to ukáže až čas
Přidal Abe99 dne 26-10-2011 11:35
#55
prezi napsal:
...tak Crosstourer prý půjde do výroby ...sériová podoba by měla být představena na výstavě EICMA příští měsíc
video vloni představeného konceptu:
[youtube]b3HTiiw8UiQ&feature=player_embedded[/youtube]
Mě se celkem líbí, jen bych od toho vyhnal tu slečnu a přidal trochu blátíčka*pissed*!
Přidal HonzaH dne 26-10-2011 15:33
#56
Jako konkurence brambory 1200 pěkné, jako enduro moc ne...prostě silniční cestovatel co s enelekne polňačky ...a mě se i líbí ..což je u hondy za polsední roky co říct *tup*
Přidal maraXRV dne 26-10-2011 15:35
#57
Slečna bude třeba součástí dodávky.
Upravil maraXRV dne 26-10-2011 15:46
Přidal maraXRV dne 26-10-2011 15:47
#58
HonzaH napsal:
Jako konkurence brambory 1200 pěkné, jako enduro moc ne...prostě silniční cestovatel co s enelekne polňačky ...a mě se i líbí ..což je u hondy za polsední roky co říct *tup*
Taky se to tak dá říct.
Přidal prezi dne 08-11-2011 09:25
#59
Honda Crosstourer - upřesnění tech. parametrů z "Eicmy":
- vidlicový čtyřválec 95 kW (129 koní) v 7 750 otáčkách za minutu, max. krouticí moment 126 Nm v 6 500 ot. za min. (původem z VFR 1200)
- klasická šestistupňová převodovka, nebo dvouspojkovým automat DCT
- pohon se na zadní kolo přenáší prostřednictvím kardanu
- pohotovostní hmotnost 275 kg
Upravil prezi dne 08-11-2011 09:27
Přidal Pardal dne 08-11-2011 09:25
#60
ty vykony jsou fakt predurceny na silnicni cestovani, jet by to mohlo pekne ( po silnici) :-). Ja myslim ze to bude hezka motorka na dlouhe cesty
Přidal HonzaH dne 08-11-2011 10:49
#61
Prostě konkurence 12ctky a nástupce Varana...skoda že zapoměli na to, že silnice nejsou všude
Přidal Pardal dne 08-11-2011 10:55
#62
osobne si myslim ze 12tka zvladne v terenu vic. tohle bych spis radil k Tenerce...
Nějak takto jsem cenu očekával
Ostatně za podobné peníze se ve startu prodávalo Varadéro
A myslím si, že yamaha XTZ bude muset s cenou dolů. Těch 360tkč ofic byl úlet
PetrAT> smarja, to jsou hrozni kockopsi. vubec nevim, co si o tom myslet? 35kW? vozitko do mesta? tam zrovna neco shanim, ale zlata stara reverka, zrovna dneska jsem se na jednu dival
Přidal PetrAT dne 17-12-2011 22:50
#69
Peacemaker: jo revere, to je legenda, ale skoro už z těch cest zmizela. Tady ještě jedna jezdí v autoškole
Já si myslím, že Honda má dobrý základ, má motor, koncepci, umí konečně spustit nádrž někam dolů. Z toho by už sakryš mělo jít něco vytvořit
Ale je otázka jestli Honda chce něco sOFFtroadového udělat :|
Přidal prezi dne 21-02-2012 09:26
#70
...Honda Crosstourer - první jízdní dojmy na motodenik.cz ...píšou:
"...přírůstek segmentu velkých cestovních endur, který má Hondě nahradit model Varadero, má všechny dobré předpoklady stát se, ikonickému BMW navzdory, premiantem třídy".
..."musím napsat, že se Crosstourer mimořádně povedl. Mimořádně proto, že Varadero nikdy nemohlo úspěšně soupeřit s etalonem segmentu a také proto, že v lecčem Crosstourer BMW GS překonává"
Není totiž vůbec jisté, zda by třída cestovních endur získala dnešní popularitu, nebýt modelu XL1000V Varadero, se kterým Honda slavila na přelomu tisíciletí obrovské úspěchy a v podstatě založila tuto kategorii.
Není totiž vůbec jisté, zda by třída cestovních endur získala dnešní popularitu, nebýt modelu XL1000V Varadero, se kterým Honda slavila na přelomu tisíciletí obrovské úspěchy a v podstatě založila tuto kategorii.
Není totiž vůbec jisté, zda by třída cestovních endur získala dnešní popularitu, nebýt modelu XL1000V Varadero, se kterým Honda slavila na přelomu tisíciletí obrovské úspěchy a v podstatě založila tuto kategorii.
:D
to psal zřejmě velký vtipálek:D
dnešní moderátory už ani nekomentuju.. obzvláště ne u m.cz a podobných motorkářsky založených "velkoklanů" ;)
s tím se vezou všeobecně i jiné deníky pro celkový automobilový průmysl
člověk to nemůže mít ani za zlé. všechno to je koupené. a kolikrát se testuje tak, že to převezmu od jiného převážne zahraničního deníku a upravím to... a pak se dostává taková ta všeobecná nic neříkající omáčka, která všechno vychvaluje. a kolikrát to ani nikdo v reálu neviděl
to si myslím o jednom automobilovém deníku, který má předplacený otec od mojí přítelkyně a vždycky když to u nich čtu tak se bavím :)
nebudu jmenovat, ať si každý dělá názory sám, nechci je ovlivňovat
Přidal nuclearB dne 22-02-2012 21:56
#77
Crosstourer docela dobrý. Viděno na vlastní bulvy a ve skutečnosti je to hezčí než na obrázkách.
Když nebudu řešit kategorii a užitnost tohohle stroje, tak mi nepřijde zrovna rozumné řešení ,udělat výfuk na straně. Opět se budou muset používat speciální kufry s výkrojem páč tam zřejmě nepůjdou univerzály. A taky ty svody vytelený pod motorem budou náchylný k devastaci ,pokud se s tím někdo odváží do terénu. A pak to má tuším plyn bez lanka a toho zrovna také nejsem fanda :( , ale jak se říká "pokrok nezastavíš"
Jó viděl jsem ji naživo u nás na prodejně. Hezký silniční cesťák. Ta váha je fakt námrd - nějak se jí nectělo z bočáku do kolmice nedovedu si představit to naložené krámama teda hlavně to zvedat. Letos mi lehla plně naložená kačka na písku (za kaktusem bylo naváto) když jsem jel zkoumat průjezdnost cesty t.j. byl jsem tam sám a měl jsem docela hoňku. DCT čko bych prostě nedal a seděl bych tam asi ještě dneska :D. Vůbec se mi libí věta ve všech recenzích "váží to hodně ale jak se rozjedete tak ta váha zmizí a je to jak koloběžka". Jinak je to pěkné trochu pro mě malé a nesmí to padat na stranu té dvojité spojkovnice která dost vyčuhuje.
...asi je to utopie, ale líbilo by se mi "něco jako" CRF 450 Rally v civilním provedení *tup*
'' CRF 450 Rally
Taková motorka na trhu už nějaký pátek je..*blushing*
Pravda,není to japonec,ale možná je to jen dobře...;)
''
Přidal Vlada-adv dne 29-11-2012 23:48
#90
Prezi> nebuď měkk a prostě si jí postav. Uděláš si radost a ani to nebude stát víc než litrový sourozenec.
Pavle> sice je, ale mám dojem že i ta už to má spočítané t.j. je a nebude. Asi si koupím motor do zásoby a do penze by to mohlo vydržet. Na cestování nepotřebuji nic co má 150k a všelijaké fičury jako tempodrž, protihrab, zarohsviť či pérotvrď. Jezdím sám moje hmotnost se během roku mění málo, kufry váží furt stejně, plyn rukou udržím já i moje polovice. Podvozek mám tedy nastavený do dvou stavů s kufry nebo bez (kupodivu stačí k tomu ruka, šroubovák a hlava). Ani jeden z nás netrpí schizofrenií takže i styl jízdy je stále stejný drobné výchylky způsobené provozem řešit netřeba. Podstatné je snesitelné sedlo zde dlužím ještě službu svojí drahé polovici, protože přešití sedla na 690ce asi není úplně dokonalé řešení. Tim víc před ní smekám za náš přejezd z Janova domů kdy na tom jednohrnku s mírně změkčenou lavicí odřídila v kuse 1170km jen s pauzami na tankování a hodinou rozmrzání na Breneru kde bylo 15cm sněhu. K dobrém sedlu je potřeba jakž takž proveditelná pocestní opravitelnost. A to myslím plně stačí.
Upravil Vlada-adv dne 29-11-2012 23:53
Přidal PetrAT dne 30-11-2012 15:08
#91
tak nevím co je z toho sna probudí *helpless*
jestli bude stačit budík a nebo další atomovka
ale podle těch PR keců se tam asi všici posrali v kině :o
a další afriky a jiných skvělých cendur se asi nedočkáme .... http://moto.honda...aveni.html
Přidal Meli dne 30-11-2012 16:39
#92
Určo se dočkáme konkurence v 8-mi kilech. Jsem o tom přesvědčenej.
Nejdřív se na trh vyšlou velké koráby - GS1200 a konkurence od včech značek... (v auto- průmyslu to byl X6 a Touareg)
a pak když se kupní síla trochu vyčerpá tak se jde s levnějšíma (x3 x1 tiguan...)
A stějně tak tomu bude v osmikilech motorkách - BMW a Tiger ukázali že tam v těch místech je prostor... o osmikile KTM se mluví už dlouho a nová 1150 je toho důkazem (poodchází dál aby si nekonkurovala), Honda se vrací na Dakar - no neni to nejlepší příležitost udělat novou afriku? Já vidím světlé zítřky *tup*
Upravil Meli dne 30-11-2012 16:40
Přidal xx4 dne 30-11-2012 16:53
#93
Vlada-adv napsal:
Prezi> nebuď měkk a prostě si jí postav. Uděláš si radost a ani to nebude stát víc než litrový sourozenec.
Pavle> sice je, ale mám dojem že i ta už to má spočítané t.j. je a nebude. Asi si koupím motor do zásoby a do penze by to mohlo vydržet. Na cestování nepotřebuji nic co má 150k a všelijaké fičury jako tempodrž, protihrab, zarohsviť či pérotvrď. Jezdím sám moje hmotnost se během roku mění málo, kufry váží furt stejně, plyn rukou udržím já i moje polovice. Podvozek mám tedy nastavený do dvou stavů s kufry nebo bez (kupodivu stačí k tomu ruka, šroubovák a hlava). Ani jeden z nás netrpí schizofrenií takže i styl jízdy je stále stejný drobné výchylky způsobené provozem řešit netřeba. Podstatné je snesitelné sedlo zde dlužím ještě službu svojí drahé polovici, protože přešití sedla na 690ce asi není úplně dokonalé řešení. Tim víc před ní smekám za náš přejezd z Janova domů kdy na tom jednohrnku s mírně změkčenou lavicí odřídila v kuse 1170km jen s pauzami na tankování a hodinou rozmrzání na Breneru kde bylo 15cm sněhu. K dobrém sedlu je potřeba jakž takž proveditelná pocestní opravitelnost. A to myslím plně stačí.
Pravda pravdoucí.Pokud se nepletu,tak v kategorii velkých "víceválců" s 21" předním kolem zůstala končící KTM990 Adv,Tiger800 a BMW F800GS (když tak mě někdo opravte,jestli jsem něco vynechal).Jinak se všichni zhlídli v kočkopsech s haldou "sračiček" ala nintendo,které dá se říct nikdo nikdy nepotřeboval a nepotřebuje.
Honí se za výkonem,kterému následně draze nasazují náhubek v podobě "antihrabu",přitom mají kolikrát tyhle motorky mizerné přední plexi, nebo tlumiče s funkčností pružin na kočárku....:o
Hlavně,že je na palubce hodně světýlek, hromada hejblátek na řídítkách a pak protáhlý ksicht v servisu,když jim technik s úsměvem oznámí,že z důvodu smrti čipu XYZ v krabičce ZYX je potřeba koupit nový vehement za cenu ojetého auta...:D
...jdu se do garáže pokochat svojí starou dobrou Kawasaki z roku jedna dvě,kde je vrcholem techniky digi display s hodinama.To byl svět ještě v pořádku....:D
EDIT:Kdybychom v Evropě nežili pod diktátem idiokracie,pustil bych se do stavby endůra na základu TDM.Jenže cpát finance do něčeho z čeho by ouřada dostal záchvat pracovitosti nemá cenu,takže je to jen vize....*helpless*
Upravil xx4 dne 30-11-2012 16:59
Přidal qwert dne 30-11-2012 19:15
#94
Nebud tak zatrpklý Pavle,za nedlouho si budu kupovat současnou motorku která nemá ani otáčkoměr..:D
Přidal xx4 dne 30-11-2012 19:43
#95
qwert napsal:
Nebud tak zatrpklý Pavle,za nedlouho si budu kupovat současnou motorku která nemá ani otáčkoměr..:D
....už není současná.Přestali ji dělat.:D*secret*
Přidal qwert dne 30-11-2012 19:57
#96
pavelgs napsal:
qwert napsal:
Nebud tak zatrpklý Pavle,za nedlouho si budu kupovat současnou motorku která nemá ani otáčkoměr..:D
Tak Crosstourer je takové Hondí TDM - a co si budem povídat TDM měla své zákazníky - a spousta lidí očakává jeslti se potvrdí zvěsti o nové TDM s tříválcem z MT-09...
"Pokud chcete položit dotaz někomu z vývojového oddělení Hondy nebo vás zajímá něco konkrétního z testovací jízdy, ptejte se v formuláři pod článkem. Dotazy je možné vkládat do 30.10.2014 19:00 hod."
Přidal PetrAT dne 30-10-2014 10:04
#107
asi bych se zeptal, kde koupím na tuto adventuru drapák na přední kolo *helpless*
Designově se mi ta motorka moooc líbí. Naděje na verzi XC nevidim protože už těma chladičema až k zemi to nemůžou jinam než na silnici myslet vážně... Ale třeba až mne přejdou jakékoli ambice sjet z asfaltu tak si ji pořídím...
Jináč ten zobák jí fakt sluší - a popravdě - u nové MT09 Tracer mi vyložene chybí :)
Upravil Meli dne 04-11-2014 06:35
Přidal hobr dne 04-11-2014 09:37
#111
Zajímavé je čtení komentářů: "Kdy už bude Afrika?" Odpověď: "Fabrika dala na informace embargo..."*annoy*
ani jsem nečekal, že s něčím opravdu přijdou .... a jsem příjemně přkvapen oproti divnostem co ted Honda představuje tak tohle se mi líbí *tup*
Přidal Barney dne 04-11-2014 14:09
#115
Taky se mi nová "Afrika" líbí, to se povedlo! *tup*
Přidal Brian1986 dne 04-11-2014 14:51
#116
mě se líbí, a klidně by to tak mohlo zůstat, už bych to nepředělával, poslal bych to rovnou do výroby
Přidal PetrAT dne 04-11-2014 15:13
#117
žádné velké změny nečekám
možná to v něčem o-j-e-b-o-u , ale takto nějak to půjde na krám
bohužel asi i s tím pidi šusplechem
Přidal maraXRV dne 04-11-2014 15:17
#118
Mě se to líbí moc *tup* Nahodit padáky, kufry a jedéém
Přidal Brian1986 dne 04-11-2014 15:42
#119
šusplech bude za příplatek, stejně tak ja kufry, a další, na nečem Honda vydělávat musí, když se na tom beztak bude kazit jen regulátor a čerpadlo (z toho by se honda neuživila :-)*clap*
To byl vtip (nic z toho se mi na Africe zatím nepokazilo)*clap*
...jen mi na konci článku v anketě na otázku: "Který model byste si vybrali vy?"
chybí možnost odpovědět: "Z těchto dvou bych si opravdu nevybral ani jeden" ;)