Název novinky: CENDURO :: PRODEJCI, SERVISY, E-SHOPY - negativní zkušenosti

Přidal 3X dne 16-12-2010 09:54
#1

myslím si, že bylo dobré upozornit na špatné zkušenosti a vzájemně se informovat, aby po koupi něčeho, případně provedené službě nenastalo zklamání


prosím o uvedení jen těch záporných poznatků, chválit můžete jinde, jinak se toto vlákno stane nepřehledným.

Přidal oldsandal dne 16-12-2010 10:02
#2

3X napsal: prosím o uvedení jen těch záporných poznatků, chválit můžete jinde, jinak se toto vlákno stane nepřehledným.


Ať je tedy v tomto vláknu příspěvků co nejméně *pray*.

Přidal 3X dne 16-12-2010 10:13
#3

mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.




Přidal Steh dne 16-12-2010 11:16
#4

Stalo se mi to samé. Na netu jsme si našel bundu, kamený obchod mám asi 10 km od domu, tak jsme ji jel zkusit. Při placení zjišťuju že je o 500 drazší. Sleva údajně platí jen na eshop. Tak domu, objednat přes net (s vyzvednutím na prodejně). Zpět do kamenné prodejny a dostal jsme ji za cenu eshopu.....

Od prodejce bych čekal snahu prodat a ne že mi ještě budou diktovat kde si musím věci objednávat ...*finger*

Přidal HonzaH dne 16-12-2010 15:37
#5

Mě se teď stalo, že jsem si v inmotu objednal gufera a prachovky do vidlice - pěkně celou sadu All Balls, pak čekám na balík a při rozbalování - hle sice tu jsou i gufera i prachovky, ale nok-y nikoliv All Balls, což o to, Nok je taky OK takže jsem to aspn nemusel neřešit,

ale prostě mi z podstaty vadí když si něco objednám, že dostanu něco jiného :@

Přidal itchy dne 16-12-2010 20:45
#6

3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknem*tup* Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž:(

Upravil prezi dne 16-12-2010 22:18

Přidal 3X dne 16-12-2010 20:51
#7

to itchy - však jsme se spolu o tom bavili, že jsme je mohli objednat najednou, ale jel jsem kolem, tak jsem se tam stavil. Jen mě zarazila odpověď majitelky, to je fakt přístup k zákazníkovi.

Přidal zetor dne 13-01-2011 19:39
#8

Máte někdo zkušenosti s firmou MOTO DP Děčín...?? www.motodp.cz Jaký mají přístup,nebo jestli jste někdo od nich kupoval motorku...?? Díky

Přidal xx1 dne 13-01-2011 21:28
#9

3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.




Stalo se mi to s fotakem,ale vsimnul jsem si toho,tak jsem rekl,ze ho vezmu jenom za cenu z netu a souhlasili.*tup*
Jinak ja to chapu.Je to jednoduchy.Tu nabijecku co si koupis na krame oni musej zase na kram objednat a nevedej kdy ji prodaj a jak dlouho jim v tom budou lezet penize.
E-shop funguje tak,ze jim od tebe prijde objednavka,oni to zbozi na krame vetsinou vubec nemaj(pokud to neni neco,co se prodava fakt casto)a teprve na zaklade tve objednavky ho objednavaj oni.druhej den ho maj a posilaj tobe.Takze jde o to,ze v tom e-shopu nemaj zadny riziko,vetsinou jim to chodi na fakturu a nez ma splatnost,tak uz maj tvoje penize.Takze pri takovem obchodu urcite staci mensi rabat nez kdyz drzis zasobu zbozi na krame,aby si to lidi mohli prohlednout a nevis na jak dlouho ti v tom lezej penize,nez to prodas.

Přidal jetam dne 13-01-2011 21:37
#10

3X tohle je běžná praktika většiny obchodů cena eshop a prodejna je jiná..maj to i velké prodejny typu Datar nebo elektroword kde rozdíl v ceně je u věci za 2500,- na eshopu a v prodejně 3700,-

bohužel to tak je a nic s tím neuděláme........

a vůbec měl sis koupit nabíječku v Lidlu ted je za 500,- a je super *tup*

Upravil jetam dne 13-01-2011 21:40

Přidal jetam dne 13-01-2011 21:38
#11

jinak pozor na nolan-shop http://www.motork...amp;fid=34 vracení peněz za zboží několik měsíců

Přidal 3X dne 14-01-2011 06:40
#12

vevis napsal:
Stalo se mi to s fotakem,ale vsimnul jsem si toho,tak jsem rekl,ze ho vezmu jenom za cenu z netu a souhlasili.*tup*
Jinak ja to chapu.Je to jednoduchy.Tu nabijecku co si koupis na krame oni musej zase na kram objednat a nevedej kdy ji prodaj a jak dlouho jim v tom budou lezet penize.
E-shop funguje tak,ze jim od tebe prijde objednavka,oni to zbozi na krame vetsinou vubec nemaj(pokud to neni neco,co se prodava fakt casto)a teprve na zaklade tve objednavky ho objednavaj oni.druhej den ho maj a posilaj tobe.Takze jde o to,ze v tom e-shopu nemaj zadny riziko,vetsinou jim to chodi na fakturu a nez ma splatnost,tak uz maj tvoje penize.Takze pri takovem obchodu urcite staci mensi rabat nez kdyz drzis zasobu zbozi na krame,aby si to lidi mohli prohlednout a nevis na jak dlouho ti v tom lezej penize,nez to prodas.


to máš pravdu s tím e-shopem, ale tito to posílají z prodejny, mají je skladem, vystavených na obchodě měli min 5ks, takže pro ně je to více práce - zabalit, vystavit doklad, odeslat,...

to jetam: u elektrowordu je sice rozdíl v cenách, ale co objednáš na eshopu, tak si můžeš za tu cenu vyzvednout u nich v marketu.

Přidal czunik dne 14-01-2011 09:18
#13

3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.


No ja to vidím jako že to trošku podělali...je to ale o lidech...a když nemá zájem tak to tak dopadá...stačila by omluva třeba..když se tady stavíte na nákup dáme vám slevu nebo tak něco..ale to co řekla bych tam taky nikdy už nešel*pissed*



Přidal jetam dne 14-01-2011 16:26
#14

3X> můžeš za tu cenu vyzvednout ale MUSIS to zaplatit předem jinak ne . Nelze platit na prodejně

edit: tak ještě půl roku zpětně to tak bylo ..... ted čtu že už to změnily

Upravil jetam dne 14-01-2011 16:28

Přidal zetor dne 14-01-2011 16:28
#15

Máte někdo zkušenosti s firmou MOTO DP Děčín...?? www.motodp.cz Jaký mají přístup,nebo jestli jste někdo od nich kupoval motorku...?? Díky

Přidal IvanGS dne 28-01-2011 16:24
#16

Když kupuju něco v Electroworldu, kouknu nejdřív na jejich e-shop, pak tam jedu (jezdím kolem často) a řeknu že to chci za cenu z e-shopu. Jinak mi to prodají taky o dost dráž. Takže běžná věc a netřeba bádat nad důvody.
Ale k tématu - nic mne zatím nenapadá, snad jen chlumecký Bikerscrown, moc věcí se mi tam nelíbí, ale dobrá služba je, že Ti novou helmu půjčí na zálohu na zkušební jízdu. Jestli jsi pryč 5 minut nebo hodinu jim je jedno a pak se teprve rozhodneš jestli ji chceš. Za tuhle službu*tup*

Přidal vlco dne 31-01-2012 21:11
#17

Nazdar vospolok, máte niekto skúsenosti s firmou J & J moto Vyškov? V sobotu tam chcem ísť pre moto, a aj keď komunikuju v pohode tak by ma potešila niaka info o firme, čo by mi potvrdilo zatial celkom dobrý dojem z prístupu tejto firmy.

vlco:)

Přidal tasan dne 31-01-2012 21:27
#18

Skúsenosti nemám, ale nedalo mi nespýtať sa na čo ideš presedlať? Ideš opustiť špičku endúr? ;)Žiaden Stromček tam nevidím *helpless*.

Přidal Lubenko dne 31-01-2012 21:28
#19

Akurat som sa chcel opytat to iste, ...;)

Přidal vlco dne 31-01-2012 21:32
#20

Nie ja nepresedám, mladý už došetril a idme pre male varadero 125....*tup*
tak zase jeden cendurák*clap*

vlco:)

Přidal tasan dne 31-01-2012 21:34
#21

Ešte že tak*tup* Tak nech sa Vám darí hlavne potom jemu veľa šťastných kiláčkov*tup*

Přidal Lubenko dne 31-01-2012 22:12
#22

vlco napsal:
Nie ja nepresedám, mladý už došetril a idme pre male varadero 125....*tup*
tak zase jeden cendurák*clap*

vlco:)


*clap**clap*

Přidal Thymallus dne 01-02-2012 07:00
#23

vlco> si přijeďte do frýdlantu, taky máme jedno varaderko na prodej :-)

Přidal Medved 77 dne 07-02-2012 07:10
#24

Četl jsem tady že měl někdo špatné zkušenosti s Nolan shop ja jsem si tam objednal nosič bočnich kufru na Tigera a v pohodě ,velice ochotnej majitel ,sám mi volal že mi posílá posledni nosič v ČR.už nejsou a nebudou ani výhradní dovozce Givi je nemá.Takže za mě Nolan shop*clap*

Přidal sadilek dne 07-02-2012 08:30
#25

Já mám špatnou zkušenost s leteckou společností LOT.Lety zpožděný o 3-6 hodin,alkohol na palubě jen za peníze a hnusný letušky.
Jinak dobrý vlákno,ale někteří si prostě neodpustí ho zaplevelit.:@

Přidal Waltr dne 10-02-2012 12:14
#26

Tak aby se řeklo i ,,B" kupoval jsem u Ži a Ži (Yamaha v lipníku) a na rozdíl od 3X vše proběhlo v naprostém pořádku a rychle.

Přidal stepan dne 10-02-2012 12:27
#27

itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknem*tup* Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž:(


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně :o:o:o

Přidal Efendi dne 10-02-2012 13:00
#28

stepan napsal:
itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknem*tup* Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž:(


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně :o:o:o


Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?

Upravil Efendi dne 10-02-2012 13:00

Přidal zdenek1 dne 10-02-2012 13:19
#29

Je :o

Přidal albert dne 10-02-2012 15:16
#30

výrobca doplnkov grave.cz, neskutočne zdĺhavá komunikácia, na odpoveď na mail som čakal 20 dní, na základe odpovede som si tovar objednal, ale napriek ubezpečeniu že výrobok bude sedieť na model 2010 tomu tak vôbec nebolo...podobne kamarát bol z 5 zaslaných výrobkov spokojný len s jedným.
Neviem aké je poštovné za balík na SK, ale 16€ mi príde celkom dosť...
Vaše skúsenosti sú možno úplne opačné *helpless*

Přidal 3X dne 10-02-2012 16:08
#31

Efendi napsal:
stepan napsal:
itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknem*tup* Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž:(


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně :o:o:o


Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?

ani nemusíš dávat osobní odběr, oni ti to zabalí, zanesou na poštu a tebe to vyjde pořád levněji :o

Přidal 3X dne 10-02-2012 16:08
#32

Waltr napsal:
Tak aby se řeklo i ,,B" kupoval jsem u Ži a Ži (Yamaha v lipníku) a na rozdíl od 3X vše proběhlo v naprostém pořádku a rychle.


kupoval jsi to přímo na prodejně?

Přidal Waltr dne 11-02-2012 08:06
#33

Ne, přes E-Shop. Vyjde to levněji. ;)

Přidal 3X dne 11-02-2012 11:00
#34

Waltr napsal:
Ne, přes E-Shop. Vyjde to levněji. ;)


jde o přístup prodejce, Přečti si pozorně můj příspěvek ;)

Přidal Waltr dne 11-02-2012 12:36
#35

3X napsal:
Waltr napsal:
Tak aby se řeklo i ,,B" kupoval jsem u Ži a Ži (Yamaha v lipníku) a na rozdíl od 3X vše proběhlo v naprostém pořádku a rychle.


kupoval jsi to přímo na prodejně?

Nerozumím, ptal jsi se, odpověděl jsem.

Pokud jde o tvůj první příspěvek, myslím že jsme to někde probírali.
Dívíš se klukovi že reklamuje boty co neplní funkci jak by měli, a sám upozorňuješ na nevhodné chování prodejce-ač se chová v naprostém souladu s obchodními podmínkami na svých stránkách???
Uznávám, že jsem ne tvé straně, že se měli zachovat jinak, ale rozhodně by to byla jen jejich dobrá vůle.

Přidal 3X dne 11-02-2012 13:36
#36

nech to plavat, byla to reakce na tvé "B". S reklamací něčeho to vůbec nemá souvislost. Šlo o rozdílnost cen a chování obchodníka. Pokud je spokojený, že prodá levněji přes eshop s vyššími náklady, je to jeho boj. Já těch cca 200Kč rozdílu unes a zajel jsem si z dálnice 15km, jen jsem na to upozornil. Asi je lepší se k obchodníkům chovat stejně. Vyzkoušet si to a ošahat u nich na krámě a pak si levněji objednat jinde, popřípadě jim to v zákonné lhůtě bez udání důvodů vrátit.

Asi jsem ze staré školy.

Přidal tomi dne 12-02-2012 00:06
#37

Efendi napsal:
stepan napsal:
itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknem*tup* Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž:(


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně :o:o:o


Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?


Nechtěl jsem, ale musím. Nemůžu se dívat na to jak se tady kritizujou dvě ceny na e-shopu a v kamenném obchodě. Ten kdo o tom nemá ani šajnu ať raději nic nepíše. V našem státě by chtěli všichni nakupovat nejlíp zadarmo a s donáškou až pod nos.To je to samé jako by jste chodili do práce zadarmo.To by se Vám líbilo? Bohužel e-shopy dnes provozujou i lidé kteří dělají na šachtě a e-shopem si přivydělávají. O zboří nemají ani šajnu a nikdy jej ani neviděli, jelikož jimi nabízené zboží ja zasíláno přímo z jiného skladu který jim provozuje e-shop.Shrnuto žádne náklady na balení, poštovné peníze ve zboží, nájem za sklad, pracovní síly a hlavně riziko 14-ti dnů vrácení peněz a zboží mu nezůstane na skladě. Já provozuju i kamenný obchod i e-shop a kdybych měl na kam.obchodě prodávat za e-shop ceny tak to můžu rovnou zavřít.E-shop je jen doplněk a zvýšení obratu u dodavatelů. Aspoň u mě.Omlouvám se že jsem se tak rozepsal ale s tímto názorem se setkávám denně a jsem na něj alergický.CHCI SI KOUPIT TO A TO , ALE NA NETU JSEM TO VIDĚL ZA TOLIK.:o Má odpověď : Tak si to kupte na netu!!! Když příjdeš k pekaří taký mu neřekneš že v KAUFLANDU prodávají rohlíky za 1,90 a on je má za 2,50. Většina e-shopu má možnost osobního odběru na kam.obchodě. Lepší cena je podmíněná tvou registraci.To znamená že ti může obchodník posílat různé akce, pokud k tomu dáš souhlas, a to si piš že 99% registrovaných chce informace o novinkách i o akcích , které děláš nebo chystáš. Jiném firmy za tyto kontakty musí zaplatit a ty je máš jen za cenu nižší ceny na e-shopu.Samozřejmě ochrana osobních udájů platí i v tomto případě.Ale máš svou databázi s kterou můžeš pracovat a nemusíš ji pracně shánět a nebo kupovat.Tak asi tolik.

Přidal Efendi dne 12-02-2012 01:54
#38

Tomi napsal:
Efendi napsal:
stepan napsal:
itchy napsal:
3X napsal:
mám špatnou zkušenost s autorizovaným prodejcem Yamaha - Ži & Ži s.r.o.,Trnávka 29, Lipník n/B

konkrétně: včera jsem si tam osobně v prodejně zakoupil nabíječku Optimate4, doma se podívám na účet a zjistím, že jsem platil o 200,- více než prezentují v jejich e-shopu. Po tel. dotazu mi paní Žitníková sdělila, že mám smůlu, že jsem si nabíječku koupil a zaplatil u nich v obchodě. Jsem blbec, že jsem jel kolem a koupil rovnou u nich, protože jinak bych jim přidělal více práce s balením, vystavením faktury, zasláním a ještě bych v konečném součtu "pajdu" ušetřil. Mrzí mě, že jsem si tam pořídil ještě další věci, když už je měli v obchodě vystavené a při prohlídce e-shopu mě to ani nenapadlo.

Chápu, že e-shopy mají nižší ceny, protože nemají kamenou prodejnu nebo zboží třeba nedrží skladem a po objednávce jde rovnou z centrálního skladu nebo od výrobce, ale když se jedná o zboží, které mají v prodejně, tak mi to hlava nebere.

Jirko dobrej napad s timto vlaknem*tup* Jinak ja od nich bral take tu nabijecku pres e-shop a to jsem si ji chtel take puvodne vyzvednout osobne,nechapu to co to ma za vyznam,vubec by mne to nenapadlo ze mne vyjde na obchode draž:(


Já žasnu, to je přeci normální a naprosto běžná věc, že obchody mají internetovou cenu nižší, než na prodejně :o:o:o


Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?


Nechtěl jsem, ale musím. Nemůžu se dívat na to jak se tady kritizujou dvě ceny na e-shopu a v kamenném obchodě. Ten kdo o tom nemá ani šajnu ať raději nic nepíše. V našem státě by chtěli všichni nakupovat nejlíp zadarmo a s donáškou až pod nos.To je to samé jako by jste chodili do práce zadarmo.To by se Vám líbilo? Bohužel e-shopy dnes provozujou i lidé kteří dělají na šachtě a e-shopem si přivydělávají. O zboří nemají ani šajnu a nikdy jej ani neviděli, jelikož jimi nabízené zboží ja zasíláno přímo z jiného skladu který jim provozuje e-shop.Shrnuto žádne náklady na balení, poštovné peníze ve zboží, nájem za sklad, pracovní síly a hlavně riziko 14-ti dnů vrácení peněz a zboží mu nezůstane na skladě. Já provozuju i kamenný obchod i e-shop a kdybych měl na kam.obchodě prodávat za e-shop ceny tak to můžu rovnou zavřít.E-shop je jen doplněk a zvýšení obratu u dodavatelů. Aspoň u mě.Omlouvám se že jsem se tak rozepsal ale s tímto názorem se setkávám denně a jsem na něj alergický.CHCI SI KOUPIT TO A TO , ALE NA NETU JSEM TO VIDĚL ZA TOLIK.:o Má odpověď : Tak si to kupte na netu!!! Když příjdeš k pekaří taký mu neřekneš že v KAUFLANDU prodávají rohlíky za 1,90 a on je má za 2,50. Většina e-shopu má možnost osobního odběru na kam.obchodě. Lepší cena je podmíněná tvou registraci.To znamená že ti může obchodník posílat různé akce, pokud k tomu dáš souhlas, a to si piš že 99% registrovaných chce informace o novinkách i o akcích , které děláš nebo chystáš. Jiném firmy za tyto kontakty musí zaplatit a ty je máš jen za cenu nižší ceny na e-shopu.Samozřejmě ochrana osobních udájů platí i v tomto případě.Ale máš svou databázi s kterou můžeš pracovat a nemusíš ji pracně shánět a nebo kupovat.Tak asi tolik.


Takže platí co jsem napsal. Přijedu k tobě na krám, vyberu si co potřebuju a objednám před tebou v tvém e-shopu za nižší cenu. V poho. Mně to žíly netrhá.

Přidal Waltr dne 12-02-2012 08:24
#39

Hele chlapi, trochu to plevelíme. Měl bych k tomu taky spoustu připomínek, ale je to jaksi mimo mísu. Ať si každý přebere každého komentáře, a když ho to prudí, založme téma pro tuto debatu.
Zvláště ty citace :o nedivím se že jsou na spoustě for zakazané.

Přidal stepan dne 12-02-2012 09:33
#40

Efendi napsal:

Takže přijedu na krám, vyzkouším si co chci, před nima vjedu na jejich stránky, objednám, dám osobní odběr a ihned vyzvednu za nižší cenu? Není to na palici?


Až na to, že VĚTŠINOU máš zboží připravené k vyzvednutí AŽ ZA NĚKOLIK HODIN ( nebo desítek minut ) od doby, kdy si ho objednáš, čili tato metoda není v praxi moc využitelná.

Mně spíš udivuje, jak tady všichni děláte, že jste objevili Ameriku :)

Upravil stepan dne 12-02-2012 09:38

Přidal 3X dne 12-02-2012 10:22
#41

to Tomi: Efendi má pravdu. Nejedná se o cizí eshop, ale eshop dané kamenné prodejny. Zboží mají skladem. A svou návštěvou, když si to chceš rovnou koupit, jim ušetříš náklady spojené se zasláním. ;) Ale je fakt, že je lepší si to vyzkoušet a potom je to nechat zabalit a odnést na poštu a do druhého dne to máš od nich doma a levnější. :D

Přidal ivan66 dne 12-02-2012 11:00
#42

Vidíte, já to neřeším, ohledně cen, za kolik to mám na eShopu, za tolik to mám na prodejně *music*

Přidal tomi dne 12-02-2012 23:03
#43

[quote]ivan66 napsal:
Vidíte, já to neřeším, ohledně cen, za kolik to mám na eShopu, za tolik to mám na prodejně *music*[uote]
Ivánku ale ty jsi jiná kategorie, ty jsi za vodou. Ale já musím platit prodavačkky.
Bohužel musím rozdělovat e-shop a kamenný obchodd.Taky by se mi líbilo mít jen jený ceny, ale ohužel situace je jiná. I já nakupuju přes e-shop, ale neházím ty firmy do jenohompytle. Bohužel doba je taková že rozděluji e-shop a kamenný obdchod.Samozřejmě i u kamenného obchodu se dá domluvit ať mi zboží prodají za e-shop,cenu to funguje i u mně. Hold firmy si musí uvědomit jestli chcou prodávat přes e-shop nebo přes pult.U mě je to zatím cca 70% pult a30% e-shop. Ale kdybych neměl e-shop neprodaval bych v Praze a v čecách, protože asi težko by si čecháčci zajeli ke mě na krám.A už dost nechci tady zaplevelovat vlákno.Každopáně e-shop je budoucnost a má něco do sebe.*tup*

Přidal ivan66 dne 12-02-2012 23:15
#44

Dobrou noc a pěkný sny :)

Přidal czunik dne 13-02-2012 13:51
#45

Tak mi to nedalo,
máme několik forem prodeje a všechny se liší.Jak kamenný obchod ,jak velkoobchod tak i e-shop.Vše má něco do sebe.Ale musím říci přesně jak nazančuje 3X,tak ceny v e-shopu máme vyšší než standart.Možná pro některé je to podivné,ale jednoduché vysvětlení.Když budu mít cenu nižšší než moji odběratelé, tak jako velkoobchod jsem skončil ,neb nikdo nebude odemne brát,tudiž ceny e shopu máme stejně a ve většině případů vyšší než naši odběratelé.Tím neztrácím své odběratele ve fázi velkoobchodu.Ale k jádru věci,pokud přijde zákazník že by chtěl cenu e shopu,není důvod mu přeci nevyjít vstříc a naopak ještě udělat slevičku za hotovost a přidat úsměv který nic nestojí ale dá víc než cokoliv.Toť můj názor a omlouvám se za plevení.

Upravil czunik dne 13-02-2012 13:59

Přidal Traverz dne 13-02-2012 15:15
#46

Nechci plevelit, myslim ze kazdy si muze obchodovat jak uzna za vhodne a pokud se najdou kupujici, tak to asi nedela uplne spatne.
Mam eshop, nemam kamenou provozovnu se stalou obsluhou a pri malem nakupu dokonce uctuji poplatek za osobni vyzvednuti.
A ted me klidne sezerte a vysvetlete mi, jak to je strasne.:D

Přidal Waltr dne 13-02-2012 21:18
#47

Škoda
Mohlo to být přínosné vlákno.

Přidal 12345 dne 24-02-2014 11:51
#48

Znáte firmu Ewog?Já už taky....nechal jsem si tam ušít obal na stan protože ten původní byl šusťákový a chtěl jsem nějaký pevnější.Tak jsem zajel do Havířova dal tam stan i se starým obalem jako vzorek a chtěl tři kousky i pro dva kolegy. Bylo mi sděleno že nou problemo a cena že 500 (stan stál 750 ale co Havířov není Čína tak OK).Po týdnu přšla zpráva že hotovo.Tak jsem přijel a když jsem to viděl tak mi vstoupily slzy do očí ale zachoval jsem se mužně.Obal byl tak velký že by do něj vlezl stan pro dva a né pro jednoho,poutka našité na špatných místech a paní se mi snažila vysvětlit že tak je to spravně že tak to ma byt.Že pokud má člověk třeba 10tky boty tak by si měl koupit 12ctky protože tak je to správně jen já to nechápu.Takže jsem dal paní 400kč za zkurv**ý materiál (a taky proto abych si to pamatoval jak jsem si zase naběhl) a vyrazil domů.Za ty prachy co mne stály dvě cesty do Havířova a 400 kč za ochotu jsem si mohl koupit dva stany,ten druhý stan vyhodit a použít obal až se mi ten můj rozpadne úplně.*helpless*

Přidal czunik dne 24-02-2014 11:54
#49

vlastimil napsal:
Znáte firmu Ewog?Já už taky....nechal jsem si tam ušít obal na stan protože ten původní byl šusťákový a chtěl jsem nějaký pevnější.Tak jsem zajel do Havířova dal tam stan i se starým obalem jako vzorek a chtěl tři kousky i pro dva kolegy. Bylo mi sděleno že nou problemo a cena že 500 (stan stál 750 ale co Havířov není Čína tak OK).Po týdnu přšla zpráva že hotovo.Tak jsem přijel a když jsem to viděl tak mi vstoupily slzy do očí ale zachoval jsem se mužně.Obal byl tak velký že by do něj vlezl stan pro dva a né pro jednoho,poutka našité na špatných místech a paní se mi snažila vysvětlit že tak je to spravně že tak to ma byt.Že pokud má člověk třeba 10tky boty tak by si měl koupit 12ctky protože tak je to správně jen já to nechápu.Takže jsem dal paní 400kč za zkurv**ý materiál (a taky proto abych si to pamatoval jak jsem si zase naběhl) a vyrazil domů.Za ty prachy co mne stály dvě cesty do Havířova a 400 kč za ochotu jsem si mohl koupit dva stany,ten druhý stan vyhodit a použít obal až se mi ten můj rozpadne úplně.*helpless*


známe,ale nemohu hodnotit ....ale marsel by mohl říci více k tomu. Dělá tam skoro seriově věci.

Přidal bartus dne 24-02-2014 12:21
#50

Firma Ewog šije aj pro mě taštičky do padáků a max spokojenost. objednáváme tam i obaly na náhradní zařízení aby se na ně neprášilo u nás do automobilky.*tup*
Jak psal Čuník, šije pro Marcela i Poledníka.

Vlastimile, jak tak čtu tvoje příspěvky tady, tak ty budeš asi typický "trouble maker" jak říkají moji korejští kolegové :D

Přidal motoblb dne 24-02-2014 12:50
#51

S Evou spolupracuji taky nějaké to desetiletí a nikdy žádný problém ba naopak *tup*

Přidal 12345 dne 24-02-2014 13:37
#52

bartus napsal:
Firma Ewog šije aj pro mě taštičky do padáků a max spokojenost. objednáváme tam i obaly na náhradní zařízení aby se na ně neprášilo u nás do automobilky.*tup*
Jak psal Čuník, šije pro Marcela i Poledníka.

Vlastimile, jak tak čtu tvoje příspěvky tady, tak ty budeš asi typický "trouble maker" jak říkají moji korejští kolegové :D

bartusi jestli tímto chceš říct že jsem si to vymyslel abych měl o čem jako potížista psát ,tak až si budeš dávat u Evogu zase něco šít tak se na to zeptej.Paní si bude určitě tuto zdařilou akci pamatovat:Djinak si zase já myslím že Ty jsi typický "Närrisch" jak říkají moji němečtí kolegové....Napsal jsem to jako pravdivou osobní zkušenost a je mi jedno že jiní jsou s touto firmou spokojení.