Název novinky: CENDURO :: Kutilství

Přidal Waltr dne 19-01-2012 13:13
#1

Tak podělte se o vaše výrobky, jak jste si vytunili stroje, případně výbavu.
Samo začnu.

Dlouho jsem zkoumal který padák, a upřímně se mi žádný nelíbil, a když zklamaly mě z technického hlediska. Myslím že spousta je spíše okrasa...a to bídná.
Padák je kombinovaně 8x uchycen- 4-rám a 4 motor.
Udělal jse ůchyty na případné došroubování předního krytu k ochraně filtru a výměníku.
Taky kryt vany je možno přichytit na tyto přichystané ůchyty. V podstatě už stačí jen rovný pech ohnout podle padáku a hotovo....no když vidím ceny krytu vany :o
Rám padáku je konstruovaný tak aby byl všude po směru jízdy vždy ,,první" tedy tvoří jekési lyžiny i pod motorem- je na ůrovní origo plast. krytu. Zvažoval jsm nějaké ůchyty na doky pro případné taštičky a pod..ale přece jen my jsme spíše dovolenkáři než adventůristi.
Tak co vy na to?
'http://img35.imageshack.us/img35/8669/dsc0019yo.jpg'

'http://img836.imageshack.us/img836/3213/dsc0020xy.jpg'

'http://img513.imageshack.us/img513/4229/dsc0025sh.jpg'

Přidal 3X dne 19-01-2012 13:51
#2

pěkná práce *tup*

Přidal jencekgs dne 19-01-2012 13:52
#3

Máš to pěkný, jen si to měl udělat zelené nebo žluté, takhle jde na těch fotkách prd vidět;)

Přidal Waltr dne 19-01-2012 18:19
#4

Tak si na ně klikni, rozlišení dost. A pak se ti objeví taková lupa...a na tu zase klikni..a pak si nasaď brýle. :D
3X, díky.

Přidal jencekgs dne 19-01-2012 18:36
#5

No dobře no, tak ti to pochválím*clap* Pěkná práce

Přidal xx6 dne 19-01-2012 18:41
#6

Waltr> jako vždy budu za rejpala, ale zeptat se musím. Ty zborcené trubky v ohybech, to je schválně? Jinak to vypadá vcelku zajímavě a snad i účinně *clap* Jenom nevím proč jsem si při pohledu na tohle vzpomněl na Cornella a jeho "ježka v kleci" *annoy*

Přidal bystricke dne 19-01-2012 18:56
#7

ty si prodal gé e so a koupil tento nedodělek:o
je to blbě vidět jak to máš udělané,hlavně jestli to máš chycené na nosné části karteru,aby ti někde při pádu z bočáku nepraskl*hmm*

Přidal durisko2 dne 19-01-2012 19:56
#8

Ahojte, tak tieto stupačky som vyrobil dnes. Nemá z vás niekto záujem?

Přidal lobo6 dne 19-01-2012 20:03
#9

Jak je dobrý padák prověří teprve až první pád, nesmí se z něho totiž vyklubat drtič čehokoli důležitého.

Přidal hans dne 19-01-2012 20:17
#10

hezký to vono to je, ale až s tím břinkneš, tak ta vrchní část se ti ohne rovnou do nádrže...
věř mi, mám mnohem masivnější padáky, mezeru mezi nimi a nádrží tak 10 cm a stejně je to jak bláto ...
ovšem líbí se mě ten spodek u motoru, tam to nedostává takovej kopr bych řek, takže to by mohlo chránit dobře *tup*

Přidal Waltr dne 19-01-2012 20:27
#11

Bystřa-Nekoupil jsem, to je ženy.
Dalis-Jeden nevidí padák, druhý na něm vidí zploštění- kde? Jedno tam je *blushing* tak moc nerozumím těm zploštěním. Mluvíš o tehle motorce? Nebo stejně jako s Cornelovým ježkem vycházíš z info z podsvětí? :D Hele nechceš něčím přispět, co tvůj šusplech? *pray*
hanz-Myslím že ne proto jsem si je vyrobil, mám právě z firemnich, nebo bez vlastních nápadů zkopírovaný tenhle pocit- chce to vidět. Snažil jsem se právě tu délku rozumně korigovat a také jsem dosti ,,vyklenul ten díl co vede simetricky s rámem.

Přidal hans dne 19-01-2012 20:42
#12

jak psal lobo6, to prověří až pád(y)...

ale každopádně z estetickýho hlediska je to fakt dobrý....*clap*

Přidal Waltr dne 19-01-2012 21:23
#13

Díky.
Doufám že pady nebudou. Mám jedny vyrobené padáky pádem testlé, a to docela ostrým. A kupodivu bystřo chycené tehdy jen v kartru a nic se nestalo. Ale je fakt, že se mi to uchycení jen na motor nelíbilo, tak jsem pár styčných bodů dodělal.
Jo chlapi, nechme to jako kutilství, prodeje vynechme. Zbytečně to dělá rozruch.
Takže příště něco spešl pro bystřu- kufr. :D

Přidal bystricke dne 19-01-2012 23:27
#14

Waltr:tak to su klidný,už jsem se lekl,že si se zbavil II.světovou válkou prověřené koncepce:D
nejde oto jestli bystřa nebystřa,já když vidím ty tlakový odlitky(čti skořápky)novodobých motorů,tak se kolokrát musím divit,že to vůbec vydrží takový tlaky a síly,člověl pak musí dobře zvážit,kde co namontuje,úchyty je nejlepší dát podle originálu,zbytek pak podle toho jak stím budete klouzat:D

Přidal xx6 dne 20-01-2012 07:00
#15

Waltr> nevím o jakých infech z podsvětí mluvíš. Cornellovy padáky jsem viděl osobně v době, kdy si je vyráběl a potom i párkrát u Hanky. A tvoje padáky komentuju podle fotky
Vidím jedno zřetelné zborcení, u toho druhého se jen domnívám, viz foto
'http://resize.like.cz/images/88_103_191_88_20-01-12-06-55-45_1327038945dsc0025sh.jpg'

Ad můj šusplech, ten sem si opravdu dělal a spolu s ním představce na řidítka, kryt předního světla, snížení stupaček (dělaných, ale né mnou) a možná bych na svém tigru něco našel, jo už vím, na zakázku vykucené progresivní pružiny přední vidlice. Originál, jiné takové nejsou *tup*
Nafotím a příště přilepím sem :)

Přidal tobig dne 20-01-2012 07:23
#16

Waltr - parádní práce! Pohledově moc pěkné, škoda, že nemám bmw..... ;)

Přidal jencekgs dne 20-01-2012 08:22
#17

Daliss ty máš oči jak jak rentgeny:D

Přidal qwert dne 20-01-2012 08:28
#18

jencekgs napsal:
Daliss ty máš oči jak jak rentgeny:D


Ale Daliss má pravdu,je vidět že v těch ohybech je to sploštělé.Waltr tam nacpal málo písku..

Přidal Waltr dne 20-01-2012 09:46
#19

Dalis- jo ten vnitřní sek tam je. Myslel jsem že mluvíš o vnější straně, to jsem takhle dělal na jiný stroj do ,,vaší" oblasti odborníků :D ale tam to bylo záměr stejně jako díízajn- a počítám že značně rozčeří vody. :D
A ten Cornel- mám od něj půjčenou ohýbačku...nechci to házet na ni..asi to neumím ;) písku tam bylo hrubo a nepěchovaného. Na živo to nepůsobí vůbec rušivě a hlavně vidíš to z jiného ,,neseklého" ůhlu.
Tak dohoďte něco taky.

Přidal czunik dne 20-01-2012 11:01
#20

padák od waltra má moje žena na 650 a nám se líbí,komu ne je nám fuk.Klidně ať si každý mluví co chce....takže ten rozruch by měl být kvůli nim jak psal waltr....ale my co? hážem na to bobek kdo co říká*annoy*

Přidal zdenek1 dne 20-01-2012 12:00
#21

daliss napsal:
Waltr> nevím o jakých infech z podsvětí mluvíš. Cornellovy padáky jsem viděl osobně v době, kdy si je vyráběl a potom i párkrát u Hanky. A tvoje padáky komentuju podle fotky
Vidím jedno zřetelné zborcení, u toho druhého se jen domnívám, viz foto
'http://resize.like.cz/images/88_103_191_88_20-01-12-06-55-45_1327038945dsc0025sh.jpg'

Ad můj šusplech, ten sem si opravdu dělal a spolu s ním představce na řidítka, kryt předního světla, snížení stupaček (dělaných, ale né mnou) a možná bych na svém tigru něco našel, jo už vím, na zakázku vykucené progresivní pružiny přední vidlice. Originál, jiné takové nejsou *tup*
Nafotím a příště přilepím sem :)


Možná by to chtělo na tom horním místě jen propojit trubkou jako by z jedné strany na druhou,pak by to bylo oněco málo zase pevnější ?....

Přidal motoblb dne 20-01-2012 17:31
#22

Waltr napsal:
Dalis- jo ten vnitřní sek tam je. Myslel jsem že mluvíš o vnější straně, to jsem takhle dělal na jiný stroj do ,,vaší" oblasti odborníků :D ale tam to bylo záměr stejně jako díízajn- a počítám že značně rozčeří vody. :D
A ten Cornel- mám od něj půjčenou ohýbačku...nechci to házet na ni..asi to neumím ;) písku tam bylo hrubo a nepěchovaného. Na živo to nepůsobí vůbec rušivě a hlavně vidíš to z jiného ,,neseklého" ůhlu.
Tak dohoďte něco taky.
Proč by to mělo čeřit vody*helpless*

Přidal Waltr dne 20-01-2012 18:35
#23

Zdeněk 1 je to samozřejmě propojeno a propojka je navíc dvakrát uchycena na bloku motoru.
'http://img217.imageshack.us/img217/3964/dsc0012bq.jpg'

Přidal hudec dne 20-01-2012 20:49
#24

Waltr napsal:
Zdeněk 1 je to samozřejmě propojeno a propojka je navíc dvakrát uchycena na bloku motoru.
'http://img217.imageshack.us/img217/3964/dsc0012bq.jpg'


Vzhledem k Tvému mottu je otázkou, co jsi vlastně původně chtěl vyrobit? :-P

Přidal bystricke dne 20-01-2012 21:01
#25

nevypadá to špatně,ale tím,že máš zborcené uhyby*hmm*si tomu ubral na pevnosti,ke každému ohybu musíš mít přesné kopyto,písek je na dělání báboviček:D

Upravil bystricke dne 20-01-2012 21:04

Přidal zdenek1 dne 20-01-2012 21:40
#26

Ale tak já myslím,že takové nějaké sklouznutí po asvaltu to vydrží aniž by se dobily plasty a různé jiné věci a jestli se to ohne při větším nárazu směrem k nádrži,(myslím tu horní část padáku) tak bez těch padáků by byla dopučena určitě tak i tak a možná i víc. V poctatě na stromu ten vyšší padák je tak stejný.....Já bych to ohodnotil (za ty ohyby) za 1- .

Přidal bystricke dne 21-01-2012 01:13
#27

ale jo,něco to vydrží a snaha by se měla ocenit*clap*škoda toho zlomu

Přidal Waltr dne 21-01-2012 07:29
#28

Hmm *hmm* takže když bude trubka, k její ohnutí bude třeba řekněme síla obra, když to bude ovál nastojáka jaká síla bude třeba? No ne že bych nějaká zpolštění chtěl :D ale myslím že se to trošku přehání, a na směr kde opravdu trochu k zeslabení dojde je rám vystužen- dolní a horní vystužující trubka. Snažil jsem se tyhle věci promýšlet. Ale díky za připomínky.
Bohužel je to zatím jen o padácích, tohle téma jsem viděl na GS foru a je tam spousta šikovných věcí, a lidi kolem jsou velmi šikovní- tak škoda že se kutilové neprojeví tady. Profíků tu máme dost. :D

Přidal xx4 dne 21-01-2012 10:50
#29

Waltr napsal:
Hmm *hmm* takže když bude trubka, k její ohnutí bude třeba řekněme síla obra, když to bude ovál nastojáka jaká síla bude třeba? No ne že bych nějaká zpolštění chtěl :D ale myslím že se to trošku přehání, a na směr kde opravdu trochu k zeslabení dojde je rám vystužen- dolní a horní vystužující trubka. Snažil jsem se tyhle věci promýšlet. Ale díky za připomínky.
Bohužel je to zatím jen o padácích, tohle téma jsem viděl na GS foru a je tam spousta šikovných věcí, a lidi kolem jsou velmi šikovní- tak škoda že se kutilové neprojeví tady. Profíků tu máme dost. :D


Pevnost trubky je daná jejím profilem a sílou stěny,Pokud změníš profil na placku,její pevnost určuje jen síla stěny.Tzn. pevnost bude tak na úrovni "trojky" plocháče.;)

Přidal 3X dne 21-01-2012 12:04
#30

já si nemyslím, že to zborcení bude mít vliv na funkčnost, protože ten padák chrání plast při pádu na bok, nikoliv od nárazu zepředu

Přidal Waltr dne 21-01-2012 13:15
#31

Qwert, o co to dáme? Basu šampáňa? Dovolím ti i čtverku. ;)
3X to jsem se snažil naznačit.
Hele nebuďte zase šílení, některé ohyby jsem potřeboval poupravit a tak jsem je chtěl přihnout ve svěráku :D hoši trubka 1M a padák pod paletu cihel a rvát. No nevím co by dělal ten plocháč. No asi přihodím ty kufry...můžeme polemizovat o zeslabení topkejsu navrtáním dírek pro zámek. *hmm*

Přidal xx4 dne 21-01-2012 13:24
#32

Waltr napsal:
Qwert, o co to dáme? Basu šampáňa? Dovolím ti i čtverku. ;)
3X to jsem se snažil naznačit.
Hele nebuďte zase šílení, některé ohyby jsem potřeboval poupravit a tak jsem je chtěl přihnout ve svěráku :D hoši trubka 1M a padák pod paletu cihel a rvát. No nevím co by dělal ten plocháč. No asi přihodím ty kufry...můžeme polemizovat o zeslabení topkejsu navrtáním dírek pro zámek. *hmm*


Já nésu qwert :D:D Mám sice taky KTM,ale jsme dvě různé osoby.:D:D Že tys už jednu basu šampáňa stáhnul?:D:D

Ad trubky:Pokud to je jen jako ochrana při pádu ze stojánku,tak OK,ale pokud jde o pevnost při skluzu na asfaltu,tak tak být tebou bych si tou pevností defomované trubky tak jistý nebyl.Směr ve kterém působí síly při skluzu je zásadně jiný......*hmm*

Přidal zdenek1 dne 21-01-2012 13:55
#33

No když je tady to téma kutilství,tak tady taky něco přihodím. Jsem se včera nudil tak mě napadlo udělat si pěkné zadní diodové světlo.
Ještě budu muset vymakat nějakým odporem aby mi to při obrysových svítilo méně a při brzdových naplno. No a ty originál žárovky prostě jen vytáhnu z obímek a podle potřeby je tam zase můžu jen zastrčit zpět.

Přidal zdenek1 dne 21-01-2012 13:57
#34

A tady ještě jedna fotečka.

Přidal motoblb dne 21-01-2012 14:02
#35

Já nésu qwert :D:D Mám sice taky KTM,ale jsme dvě různé osoby.:D:D Že tys už jednu basu šampáňa stáhnul?:D:D

Tak jsem se už dlouho nezasmál:D

Přidal 3X dne 21-01-2012 14:02
#36

zdenek1 napsal:
No když je tady to téma kutilství,tak tady taky něco přihodím. Jsem se včera nudil tak mě napadlo udělat si pěkné zadní diodové světlo.
Ještě budu muset vymakat nějakým odporem aby mi to při obrysových svítilo méně a při brzdových naplno. No a ty originál žárovky prostě jen vytáhnu z obímek a podle potřeby je tam zase můžu jen zastrčit zpět.


s tím budeš jezdit po poli?

Přidal qwert dne 21-01-2012 14:03
#37

Waltr napsal:
Qwert, o co to dáme? Basu šampáňa? Dovolím ti i čtverku. ;)
3X to jsem se snažil naznačit.
Hele nebuďte zase šílení, některé ohyby jsem potřeboval poupravit a tak jsem je chtěl přihnout ve svěráku :D hoši trubka 1M a padák pod paletu cihel a rvát. No nevím co by dělal ten plocháč. No asi přihodím ty kufry...můžeme polemizovat o zeslabení topkejsu navrtáním dírek pro zámek. *hmm*


No klidně ale nenapsal jsi v jaké to bude disciplíně..*helpless*

Přidal zdenek1 dne 21-01-2012 14:07
#38

3X napsal:
zdenek1 napsal:
No když je tady to téma kutilství,tak tady taky něco přihodím. Jsem se včera nudil tak mě napadlo udělat si pěkné zadní diodové světlo.
Ještě budu muset vymakat nějakým odporem aby mi to při obrysových svítilo méně a při brzdových naplno. No a ty originál žárovky prostě jen vytáhnu z obímek a podle potřeby je tam zase můžu jen zastrčit zpět.


s tím budeš jezdit po poli?

Jako proč? Že bych s tím plašil zvěř? ;)

Přidal 3X dne 21-01-2012 14:22
#39

zdenek1 napsal:
3X napsal:

s tím budeš jezdit po poli?

Jako proč? Že bych s tím plašil zvěř? ;)


má to homologaci pro provoz? ;)

a to nemluvím o tom, kdyby to někdo za tebou neubrzdil, že neviděl světlo *hmm*. To potom nic neukecáš

Přidal zdenek1 dne 21-01-2012 14:34
#40

3X napsal:
zdenek1 napsal:
3X napsal:

s tím budeš jezdit po poli?

Jako proč? Že bych s tím plašil zvěř? ;)


má to homologaci pro provoz? ;)

a to nemluvím o tom, kdyby to někdo za tebou neubrzdil, že neviděl světlo *hmm*. To potom nic neukecáš


No a ty na originálním světle nemáš homologaci? Já ji tam mám. No a pokud už mi do toho zadku někdo střelí,tak se pak plně nevěnoval řízení a nedodržel bezpečnou vzdálenost mezi vozidly.
Ale přehlédl by to snad jen slepý !!!

Přidal qwert dne 21-01-2012 14:41
#41

No on to spíš myslel tak že kdyby nějaký štoura z pojištovny zjistil že to světlo není origo ale samodomo tak by ti prd pomohlo že to bylo hezky vidět..

Přidal 3X dne 21-01-2012 14:58
#42

asi tak, jak píše qwert

Ve tmě svítí vše, ale jaká bude viditelnost na slunci?

světla mají nějaké parametry, takové samodomo brzdové nebo různé tuningové blinkry,... nejsem toho zastánce. To je stejné, jako když někdo vrazí do přední halogenové paraboly xenon nebo 100W žárovku

Přidal qwert dne 21-01-2012 15:09
#43

To já si ho můžu koupit i s homologací..:)

Nesvítí..'http://i42.tinypic.com/24ne9zp.jpg'

Svítí..'http://i42.tinypic.com/htwetf.jpg'

Přidal zdenek1 dne 21-01-2012 15:16
#44

Já to pochopil jak to myslel,ale po náraze do zadu by z toho světla stejně asi nic nezbylo,ale ta možnost tam určitě je.
Jinak krom toho že jsem zde nedal moc kvalitní foto nevidím v tom originálním a mojím rozdíl. Možná tak v ceně. Ale ještě se nabízí možnost nechat tam ty originál žárovky + ty diody jako takový doplněk ;)

Přidal Waltr dne 21-01-2012 16:26
#45

Hele já myslel že jste jedna a tatáž osoba. Je pro vyjádření podpory značce a soběsam ...no ale budiž :D Ty trubky nejsou skoro vidět že by byly promáčklé. *kiss*
Hele tak qwerte o jedné disciplíně bych dnes večer věděl, což?
Světlo je zajímavé a oblast do které já raďeji nezasahuji.

Přidal qwert dne 21-01-2012 16:46
#46

Waltr napsal:
Hele já myslel že jste jedna a tatáž osoba. Je pro vyjádření podpory značce a soběsam ...no ale budiž :D Ty trubky nejsou skoro vidět že by byly promáčklé. *kiss*
Hele tak qwerte o jedné disciplíně bych dnes večer věděl, což?
Světlo je zajímavé a oblast do které já raďeji nezasahuji.


Dnes a večer? Tak povídej..:D

Přidal Waltr dne 21-01-2012 16:52
#47

PLES?;)

Přidal qwert dne 21-01-2012 17:35
#48

Waltr napsal:
PLES?;)


Jo pléés..Tak to bohužel,když pro kravál neslyším ani toho co sedí hned vedle mě,tak to nemusím..*argue*

Přidal bartus dne 21-01-2012 18:14
#49

jé ples, málem bych ho zaspal :D urobíme kutilský diskuzní kroužek, navrhuji u výčepu hned vedle šaten *lol*

Přidal maxian dne 21-01-2012 19:53
#50

panove zdravim, nevite nekdo jak se daji prepocitat ampery na waty? dik.*helpless*

Přidal lobo6 dne 21-01-2012 20:58
#51

Ohmuv zákon P = U x I

Přidal tobig dne 22-01-2012 00:44
#52

maxian napsal:
panove zdravim, nevite nekdo jak se daji prepocitat ampery na waty? dik.*helpless*


Zkus tohle, takový šikovný kalkulátor ... B) http://www.stud.f...hm_zak.php

Přidal Waltr dne 22-01-2012 09:29
#53

Tak nikdo nic, tak zase já *blushing*
'http://img593.imageshack.us/img593/8682/img1152e.jpg'

'http://img221.imageshack.us/img221/3820/img1154be.jpg'

'http://img197.imageshack.us/img197/9360/img1160mt.jpg'


Přidal hans dne 22-01-2012 11:10
#54

valtr: pěkná rakev *clap*....budeš to lakovat?? sladit to do barev motorky by bylo super....

škoda, že na něco takovýho nemám ruce *helpless*

Přidal Sergej dne 22-01-2012 12:39
#55

'http://img815.imageshack.us/img815/3030/fotografia0413.jpg'
Ja som riesil padaky na Stroma posvojom, sice sa mi nepodarili spravit obe strany rovnako, ale pre cestovneho turistu su lepsie ako napr. Givi, a na teren tiez, ale pre vaznejsi off by sa museli este upravit
'http://img28.imageshack.us/img28/495/fotografia0414.jpg'

a tu su moje hausgemacht prace http://sergej1145.rajce.idnes.cz/V-strom_prace/
http://sergej1145.rajce.idnes.cz/hl.stojan/

Přidal Waltr dne 22-01-2012 12:44
#56

Třeba máš hlavu na co já nemám ruce. ;)
Nebudu, Příjde mi to zbytečné jak z hlediska financí, tak vzhledu. Je to víceméně nouzovka, líbí se mi originály ale jsou příliš drahé a top jako takový asi vozit nebudu často. Motorka s ním se mi nelíbí- raději vozím tankvak. Ale ten bohužen není zamykatelný.
Teď přemýšlím na kapse pro nějaké drobnosti- vercajk- defeksadu atd. Někde pod držák kufru.

Přidal Tarabys dne 22-01-2012 15:30
#57

Sergej napsal:
Ja som riesil padaky na Stroma posvojom, sice sa mi nepodarili spravit obe strany rovnako, ale pre cestovneho turistu su lepsie ako napr. Givi, a na teren tiez, ale pre vaznejsi off by sa museli este upravit...


Co přesně Tě vede k tomu, že ty Tvé padáky jsou lepší než Givi?

Přidal Marek_T dne 22-01-2012 15:48
#58

Tarabys napsal:
Sergej napsal:
Ja som riesil padaky na Stroma posvojom, sice sa mi nepodarili spravit obe strany rovnako, ale pre cestovneho turistu su lepsie ako napr. Givi, a na teren tiez, ale pre vaznejsi off by sa museli este upravit...


Co přesně Tě vede k tomu, že ty Tvé padáky jsou lepší než Givi?


On totiž Sergej používa vesmírne materiály :D

Přidal Sergej dne 22-01-2012 16:35
#59

Tarabys napsal:
Sergej napsal:
Ja som riesil padaky na Stroma posvojom, sice sa mi nepodarili spravit obe strany rovnako, ale pre cestovneho turistu su lepsie ako napr. Givi, a na teren tiez, ale pre vaznejsi off by sa museli este upravit...


Co přesně Tě vede k tomu, že ty Tvé padáky jsou lepší než Givi?


To ze som to urobil pevnejsie, pouzity material je pevnejsi konktretne 11 523, a je vacsi priemer trubky a hrubsia stena trubky.
A odskusal som ich, ked som polozil motorku v nulovej rychlosti na stranu a ani sa nepohol,, ci Givi mi ohlo ku plastu.

Marek-*tup**tup*

Přidal maxian dne 22-01-2012 17:18
#60

tobig napsal:
[quote]maxian napsal:
panove zdravim, nevite nekdo jak se daji prepocitat ampery na waty? dik.*helpless*


Zkus tohle, takový šikovný kalkulátor ... B) http://www.stud.f...hm_zak.php [ /quote] Diky moc, Yamaha udava na altik pouze ampery a nikdo me nedokazal odpovedet jak to prevest na waty.Chci davat pridavna dalkova svetla a mel sem strach aby na to altik stacil.

Přidal bartus dne 22-01-2012 18:00
#61

Tarabys napsal:
Sergej napsal:
Ja som riesil padaky na Stroma posvojom, sice sa mi nepodarili spravit obe strany rovnako, ale pre cestovneho turistu su lepsie ako napr. Givi, a na teren tiez, ale pre vaznejsi off by sa museli este upravit...


Co přesně Tě vede k tomu, že ty Tvé padáky jsou lepší než Givi?


zkus se někdy podívat na řízlou trubku z givi padáků, mě příjde že je to akorát parodie na trubku, ta stěna je jak plechovka od piva.*helpless*

Přidal tobig dne 22-01-2012 18:28
#62

bartus napsal:
Tarabys napsal:
Sergej napsal:
Ja som riesil padaky na Stroma posvojom, sice sa mi nepodarili spravit obe strany rovnako, ale pre cestovneho turistu su lepsie ako napr. Givi, a na teren tiez, ale pre vaznejsi off by sa museli este upravit...


Co přesně Tě vede k tomu, že ty Tvé padáky jsou lepší než Givi?


zkus se někdy podívat na řízlou trubku z givi padáků, mě příjde že je to akorát parodie na trubku, ta stěna je jak plechovka od piva.*helpless*


No, Tome, to bych zas netvrdil..... nevím jak to má stromík, ale givinou na TDMku jsem rozpáral práh kamarádovi na I 30cítce (nechtě...) a já si akorát odřel barvu.... možná lepší ocel...? určo to není normální "bláto" tř. 11.... *hmm*

Přidal bartus dne 22-01-2012 18:51
#63

já bych vinu hledal spíše u té i30-tky *hilarious*
já měl v ruce padáky givi z afriky které praskly při pádu a to teda byla opravdu parodie.

Přidal Sergej dne 22-01-2012 19:03
#64

celkovo byvaju Givi slabsie ako Sw-motech,, kamarat ich mal na TA 700, aj na Tenere 660.. a tie Motechy vydrzali dost... teraz ale myslim nove Motechy, napr. stare Motechy na Vstroma stali zaprd.

Přidal motoblb dne 22-01-2012 19:27
#65

tobig napsal:
bartus napsal:
Tarabys napsal:
Sergej napsal:
Ja som riesil padaky na Stroma posvojom, sice sa mi nepodarili spravit obe strany rovnako, ale pre cestovneho turistu su lepsie ako napr. Givi, a na teren tiez, ale pre vaznejsi off by sa museli este upravit...


Co přesně Tě vede k tomu, že ty Tvé padáky jsou lepší než Givi?


zkus se někdy podívat na řízlou trubku z givi padáků, mě příjde že je to akorát parodie na trubku, ta stěna je jak plechovka od piva.*helpless*


No, Tome, to bych zas netvrdil..... nevím jak to má stromík, ale givinou na TDMku jsem rozpáral práh kamarádovi na I 30cítce (nechtě...) a já si akorát odřel barvu.... možná lepší ocel...? určo to není normální "bláto" tř. 11.... *hmm*
Aspoň vidíš z čeho je ten hyundai dělaný,Bartus to ví a já to taky 10 dní pozoroval:D

Přidal tobig dne 22-01-2012 21:26
#66

Lepší je někdy nevědět.... *hilarious*

Přidal 3X dne 22-01-2012 21:50
#67

motoblb napsal:
Aspoň vidíš z čeho je ten hyundai dělaný,Bartus to ví a já to taky 10 dní pozoroval:D


pak to mám být kvalitní, když tam každý pracuje jen 10 dní :D
Chudáci Korejci, s takovou nikdy Japonce nedoženou *secret*

Přidal Waltr dne 22-01-2012 22:36
#68

Hele hoší ja mám opačnou zkušenost.
Železo- huindai i 30- 1:1

Přidal Tarabys dne 22-01-2012 23:24
#69

Sergej napsal:
To ze som to urobil pevnejsie, pouzity material je pevnejsi konktretne 11 523, a je vacsi priemer trubky a hrubsia stena trubky.
A odskusal som ich, ked som polozil motorku v nulovej rychlosti na stranu a ani sa nepohol,, ci Givi mi ohlo ku plastu.

Marek-*tup**tup*

Já samozřejmě netvrdím, že je nemáš dobré nebo lepší, ale já na Stromku Givi mám, pádů jsem zažil vícero včetně dvou, kdy dostal padák opravdu pecku (plnou vahou-jednou na kameny, potom asfalt) a nemůžu říct ani popel, protože padáky se nijak nezdeformovaly - moto leželo přímo na nich.
Na oba tyto pády mám svědky, kteří jsou tady na fóru aktivní...;)

Nicméně je fakt, že jsem často slyšel, že Givi není zárukou 100% kvality a hlavně "konzistence" kvality...

Přidal Thymallus dne 23-01-2012 07:04
#70

To víš, ty máš ale giviny koupené s motorkou ze zahraničí. givi pro čr se dováží horší kvality...
nebo máš nějakou spešl edici "tarabys" bo jinak si to neumím vysvětlit, že už přežili to, co přežili...
a že tys to taky přežil - ty budeš taky napůl givi :-))))

Přidal Waltr dne 23-01-2012 08:50
#71

Myslím že tam hraje roli spousta faktorů, jak v provedení pádu, tak v případě provedení padáku.
Třeba pád na bok za jízdy je vlastně menší námaha pro padák než pád na bok ze stoje. Bavím se o směru k nádrži. Zpět k tématu, kutilové. Téma chytrolíni, je jinde. :D:D

Přidal Tarabys dne 23-01-2012 09:18
#72

@Waltr > no, a já je "otestoval" tak i tak...*tongue*

Přidal bystricke dne 23-01-2012 09:34
#73

je garážový výrobce kutil,nebo néééééééé*hmm*

Přidal Waltr dne 23-01-2012 11:07
#74

Ne. Pouze věci na své moto. Žádné prodeje a nákupy. O tobě to stejně každý ví.;) , cpeš ty obaly od čokolády všude. :D
Tarab, jasně...ale víš jak to je. Pak to tukneš a je to fuč. Ale bavil jsem se o tvých s Marcelem a vím o nich, ale třeba zese on je má přihlé. Zrovna u DL jsou ty origo nešťastné. Podle mě by to šlo ještě vylepšit. I když asi nebudou ůplně zlé po tvých zkušenostech.:o

Přidal Marek_T dne 23-01-2012 11:43
#75

Tarabys napsal:
Sergej napsal:
To ze som to urobil pevnejsie, pouzity material je pevnejsi konktretne 11 523, a je vacsi priemer trubky a hrubsia stena trubky.
A odskusal som ich, ked som polozil motorku v nulovej rychlosti na stranu a ani sa nepohol,, ci Givi mi ohlo ku plastu.

Marek-*tup**tup*

Já samozřejmě netvrdím, že je nemáš dobré nebo lepší, ale já na Stromku Givi mám, pádů jsem zažil vícero včetně dvou, kdy dostal padák opravdu pecku (plnou vahou-jednou na kameny, potom asfalt) a nemůžu říct ani popel, protože padáky se nijak nezdeformovaly - moto leželo přímo na nich.
Na oba tyto pády mám svědky, kteří jsou tady na fóru aktivní...;)

Nicméně je fakt, že jsem často slyšel, že Givi není zárukou 100% kvality a hlavně "konzistence" kvality...


Ja mám tiež Givi a pri mojom zatiaľ jedinom väčšom páde pekne podržali..... Je síce pravda, že som ich potom musel trochu vyrovnať, ale to je asi tak všetko. Ochránili ako mali *tup*

Přidal Sergej dne 23-01-2012 13:25
#76

Waltr napsal:
Myslím že tam hraje roli spousta faktorů, jak v provedení pádu, tak v případě provedení padáku.
Třeba pád na bok za jízdy je vlastně menší námaha pro padák než pád na bok ze stoje. Bavím se o směru k nádrži. Zpět k tématu, kutilové. Téma chytrolíni, je jinde. :D:D


pád za jazdy je pre padák namahavejsi, kvoli vacsej energi, lebo ides urcitou rychlostou,, a nemas padak namahany len z jednej strany- z boku ale z oboch- aj s predu, teda kombinovane namahanie..

Marek- ja som tiez pri havari dakoval padaku, lebo dost ochranil, ale ked mi z lahkeho padu ohne tak ze ho musim vyrovnavat, tak je menej vhodny, si predstav situaciu, si na dovolenke, drbne ti moto nabok, padak ti ohne,, na druhy den ti znova padne na ten isty bok, a uz mas poskodenu motorku.
Samozrejme ty co jazdia cestu a je mensia sanca ze im motorka padne ako tym co jazdia off, Givi je dobra volba :)

Přidal qwert dne 23-01-2012 13:29
#77

Že se padák při pádu ohne je jen dobře.Kdyby byl super pevný tak se energie toho pádu přenese třeba až někam do rámu.Raději křivý padák než rám..

Přidal Sergej dne 23-01-2012 13:54
#78

qwert napsal:
Že se padák při pádu ohne je jen dobře.Kdyby byl super pevný tak se energie toho pádu přenese třeba až někam do rámu.Raději křivý padák než rám..


to je tiez pravda... Jednoducho povedane, sila potrebna na ohnutie/poskodenie padaku musi byt mensia ako sila ktora by mohla poskodit napr. rám..

Ale aj zalezi aj na druhu upevnenia, k ramu atd. a ktore casti budu naraz obsorbovat, Napr. keby som mal padak aj z 30mm rurky 5mm stena, a bolo by to zle upevnene, tak mi to je na prd, lebo napatie moze byt prenesene napr. aj do upevnenia kde by bola slaba skurtka a tu by prestrihlo..

Přidal Marek_T dne 23-01-2012 14:11
#79

To Sergej: Preto padám zásadne iba v okolí domova :D

Přidal czunik dne 23-01-2012 15:03
#80

a já zásadně padám jen jak je kolem 3X jinak se nepsokládám:D

Přidal Sergej dne 16-04-2012 19:47
#81

No inovoval som stupacky z AL co som mal zubate na ocelove poriadne
'http://img444.imageshack.us/img444/6356/img20120414172335.jpg'
upravu povrchovu som dal len farbu a lak, to som nastriekal. Po skusenostiach s offroad jazdcami mi vraveli ze je to zbytocene vsetko sa oskrka a raz casas to staci presteknut len.
'http://img716.imageshack.us/img716/2039/0006ca.jpg'
Toto su strupacky pre Vstrom."
Pre dalsie typy moto mam v plane konsruovat tiez :)

Přidal xx2 dne 16-05-2012 19:49
#82

Jsem dneska tvořil garážtech odpružený držák na Zůmáka

Přidal xx2 dne 16-05-2012 19:50
#83

Je to ve fázi vývoje

Přidal xx2 dne 16-05-2012 19:51
#84

Ze zadu

Upravil xx2 dne 16-05-2012 19:52

Přidal snelcuk dne 17-05-2012 10:37
#85

smazak73 napsal:
Jsem dneska tvořil garážtech odpružený držák na Zůmáka

Kam se hrabe kutil Tim!*tup* *clap*

Přidal xx2 dne 17-05-2012 21:42
#86

snelcuk napsal:
smazak73 napsal:
Jsem dneska tvořil garážtech odpružený držák na Zůmáka

Kam se hrabe kutil Tim!*tup* *clap*

Díky.
Tohle má i plynový tlumiče oproti touratech, kterej nepředstavitelně kmitá při jízdě v terénu. Jak se bude tohle chovat nevím musím vyzkoušet :D A bude i zamykací sehnal jsem použitelný zámek .....teda aspon doufám *helpless*

Přidal Medved 77 dne 18-05-2012 07:07
#87

smazak73 napsal:
snelcuk napsal:
smazak73 napsal:
Jsem dneska tvořil garážtech odpružený držák na Zůmáka

Kam se hrabe kutil Tim!*tup* *clap*

Díky.
Tohle má i plynový tlumiče oproti touratech, kterej nepředstavitelně kmitá při jízdě v terénu. Jak se bude tohle chovat nevím musím vyzkoušet :D A bude i zamykací sehnal jsem použitelný zámek .....teda aspon doufám *helpless*
Tak jsi měl odpružit celou motorku

Upravil Medved 77 dne 18-05-2012 07:08

Přidal xx2 dne 23-05-2012 21:06
#88

Tak je to hotovo:o

Upravil xx2 dne 23-05-2012 21:07

Přidal xx2 dne 23-05-2012 21:08
#89

.

Přidal xx2 dne 23-05-2012 21:09
#90

Kompletně s navi

Upravil xx2 dne 23-05-2012 21:09

Přidal Sergej dne 12-06-2012 17:59
#91

Ako som robil stupacky, tak podaktory na niektorych forach neverili co vydrzia:
'http://img577.imageshack.us/img577/2921/img20120612112609.jpg'
'http://img9.imageshack.us/img9/9615/img20120612112638.jpg'