Název novinky: CENDURO :: Slime pro dušové pneu
Přidal maraXRV dne 11-04-2012 16:41
#1
Ahoj všem, chci se zeptat na zkušenosti s přípravkem Slime pro dušové pneu. Zároveň se chci zeptat, jestli se to tam leje nastálo, nebo až se píchne.
Přidal ivan66 dne 11-04-2012 22:00
#2
maraXRV napsal:
Ahoj všem, chci se zeptat na zkušenosti s přípravkem Slime pro dušové pneu. Zároveň se chci zeptat, jestli se to tam leje nastálo, nebo až se píchne.
Slouží jako prevence, nebo jako opravná aplikace.
Má 100% účinnost dva roky. Jen se musí občas kontrolovat tlak v pneu,
protože při každém defektu (do 6mm) si duše trošku odprdne.
Zatím co vím, tak komu jsem to aplikoval, tak stále jezdí :D
Přidal tomi dne 11-04-2012 22:12
#3
ivan66 napsal:
maraXRV napsal:
Ahoj všem, chci se zeptat na zkušenosti s přípravkem Slime pro dušové pneu. Zároveň se chci zeptat, jestli se to tam leje nastálo, nebo až se píchne.
Slouží jako prevence, nebo jako opravná aplikace.
Má 100% účinnost dva roky. Jen se musí občas kontrolovat tlak v pneu,
protože při každém defektu (do 6mm) si duše trošku odprdne.
Zatím co vím, tak komu jsem to aplikoval, tak stále jezdí :D
A už si odprdli???*hilarious*
Přidal maraXRV dne 12-04-2012 15:36
#4
A když to tam naperu preventivně, není pak problém z rozházením kola?
Přidal ivan66 dne 12-04-2012 19:48
#5
Já rozházený nejsem a mám to jen v zadní gumě a kluci co to mají v TDM a jezdí jen asfalt si neztěžují a to jezdí jak prasa.a.;)
Přidal motoblb dne 12-04-2012 20:14
#6
ivan66 napsal:
Já rozházený nejsem a mám to jen v zadní gumě a kluci co to mají v TDM a jezdí jen asfalt si neztěžují a to jezdí jak prasa.a.;)
Jak prasata jsou hlavně ti co to pak sezouvaj:D,ale funguje to*tup*
Přidal ivan66 dne 12-04-2012 21:43
#7
SLIME není lepidlo, je to gel,který se dá odstranit pouze vodou.
Přidal motoblb dne 13-04-2012 07:53
#8
ivan66 napsal:
SLIME není lepidlo, je to gel,který se dá odstranit pouze vodou.
Ivánku až se ti stane že budeš odrážet gumu a sprasí ti to vše okolo, bude ti jedno co to bylo:D:D náladu ti to nezvedne*argue*
Přidal snelcuk dne 17-04-2012 15:17
#9
Je to něco jako OKO? Viděl jsem video s hřebíky *tup* ale zkušenost nemám.
Přidal xx4 dne 17-04-2012 15:47
#10
U zacelování děr v duších (motocyklových-aby to někoho nesvádělo k dvojsmyslům) jsem spíš skeptik.Díra v pneu je víceméně stabilní,díky kordu a velké vrsvě gumy.Díra v duši má snahu se roztahovat a tím je v podstatě nezacelitená.I u bezdušových gum jsem zažil situace,kdy různé spreje a zázračné vodičky nezabraly.Jediná 100% metoda je záplata u duší,nebo hříbky u bezdušáků.
Kdysi se mi dostala do ruky sada plastových "vrutů",které se našroubovaly do díry a pak stačilo nafouknout gumu zacelovacím sprejem.Plast se rychle obrousil a perfektně držel.Platilo ale jen pro bezdušáky.Kupováno na motoristické burze od stánkaře za pár kaček.
U dušových pneu by možná pomohla nouzová přestavba na bezdušový ráfek pomocí vulkanizační pásky,ale nenašel jsem zatím odvahu to vyzkoušet,nebo přesněji,nechce se mi ručně a tím pádem pracně zouvat pneu.*blushing*
Jediné pozitivum zacelovacích přípravků u dušáků je zalepení pórů v duších,což znamená že tlak neklesá ani po delším stání.Daní za to je rozhození vyvážení,které je zvlášť na předním kole hooodně nepříjemné.Poskakování v malých,nebo vibrace ve velkých rychlostech je klasický projev a protože se hmota rozlévá pokaždé jinak,děje se to v různých rychlostech a v různé intenzitě.
Vyzkoušel jsem Slim,pak nějaké noname sračky a ve finále nosím pod sedlem záplaty a do terénu i rezervní duši.
Přidal John dne 17-04-2012 17:53
#11
pavelgs napsal:
U zacelování děr v duších (motocyklových-aby to někoho nesvádělo k dvojsmyslům) jsem spíš skeptik.Díra v pneu je víceméně stabilní,díky kordu a velké vrsvě gumy.Díra v duši má snahu se roztahovat a tím je v podstatě nezacelitená.I u bezdušových gum jsem zažil situace,kdy různé spreje a zázračné vodičky nezabraly.Jediná 100% metoda je záplata u duší,nebo hříbky u bezdušáků.
Kdysi se mi dostala do ruky sada plastových "vrutů",které se našroubovaly do díry a pak stačilo nafouknout gumu zacelovacím sprejem.Plast se rychle obrousil a perfektně držel.Platilo ale jen pro bezdušáky.Kupováno na motoristické burze od stánkaře za pár kaček.
U dušových pneu by možná pomohla nouzová přestavba na bezdušový ráfek pomocí vulkanizační pásky,ale nenašel jsem zatím odvahu to vyzkoušet,nebo přesněji,nechce se mi ručně a tím pádem pracně zouvat pneu.*blushing*
Jediné pozitivum zacelovacích přípravků u dušáků je zalepení pórů v duších,což znamená že tlak neklesá ani po delším stání.Daní za to je rozhození vyvážení,které je zvlášť na předním kole hooodně nepříjemné.Poskakování v malých,nebo vibrace ve velkých rychlostech je klasický projev a protože se hmota rozlévá pokaždé jinak,děje se to v různých rychlostech a v různé intenzitě.
Vyzkoušel jsem Slim,pak nějaké noname sračky a ve finále nosím pod sedlem záplaty a do terénu i rezervní duši.
Přesně s timto tvrzením souhlasím a proto vozím náhradní duše v kufru *tup*
Přidal maraXRV dne 17-04-2012 18:23
#12
Tak náhradní duše je jistota, ale to chce i montpáky a nejlíp malej kompresůrek. Ňáký tipy na ty montpáky, který se osvědčily a neohejbaj se jak guma?
Přidal John dne 17-04-2012 23:42
#13
Já mám montpáky ještě z Jawky, ale asi už existují i novější typy a chrániče ráfku. *hmm*
Upravil John dne 18-04-2012 08:46